שליחת מסמכים לחתימות מקוונות

שליחת מסמכים לחתימות מקוונות

במאמר זה תלמד כיצד לשלוח מסמכים לחתימות באינטרנט. ‏ יש כמה דרכים שונות שאתה יכול ללכת על זה. בהתאם למסמך, אולי ברצונך לשלוח אותו לנמען אחד או רבים, או לנמען יחיד. בכל מקרה, אתה רוצה להגדיר את ההזמנה של החתימה. לשם כך, עליך לארגן את רשימת הנמענים ולהיכנס למקומם. אם תיכנס לאותה עמדה עבור יותר מנמען אחד, המסמך שלך יישלח לאדם השני בתור. אם ברצונך לשלוח את המסמך ליותר מאדם אחד, לחץ על שלח לפי הסדר, והאדם השלישי ישלח את המסמך במקביל.

לא משנה באיזו שיטה תבחר, תרצה לוודא שהמסמכים שלך מאובטחים. למרות שחשוב לוודא שהמסמכים שלך מאובטחים, שליחתם באמצעות SMS אינה מומלצת. כאשר אתה שולח מסמך באמצעות SMS, המקבל שלך יצטרך לפתוח אותו ראשון ולהחזיר אותו חתום. עם זאת, תוכל לשמור על תחושת האמון והאמיתות באמצעות קישורים שיכוונו את החותם לסביבה שבה הם יכולים לגשת לתוכן בקלות.

באפשרותך גם לחתום על מסמך באמצעות Adobe Reader. Adobe Acrobat Reader DC היא הורדה חופשית מהאתר Adobe. כדי לעשות בו שימוש, פתח מסמך והשתמש בתכונת החתימה. כדי ליצור את החתימה המקוונת שלך, אתה יכול להשתמש בעכבר או משטח. זה עלול לקחת כמה ניסיונות לפני שאתה מקבל את זה נכון. אם אתה משתמש במשטח עקבות, כדאי שתשתמש בסגנון דיוק.

ברגע שיש לך להגדיר את החשבון שלך עם אחד משירותי חתימה אלה, תוכל לשלוח מסמכים לחותמים שלך באופן מיידי. לאחר החתימה, תהיה לך היכולת להעלות מסמכים או לבנות תבניות. ברגע שיצרת את תבנית המסמך שלך, אתה יכול להוסיף לזה שדות חתימה. אם אתה לא מרגיש בנוח להוסיף שדות באופן ידני, אתה יכול להשתמש בתכונת השדות המוצעים כדי למקם אותם על קווים ופערים ריקים.

בנוסף לאפשרות לחתום על קבצים ישירות מחשבון Dropbox שלך, Sign מאפשר לך לחתום על קבצים בכונן Google או Dropbox. באפשרותך להעלות את הקובץ ישירות או להשתמש ב ־ Google Drive. אם אתה משתמש באפליקציה כדי לחתום על מסמכים, מומלץ ליצור מסמך שניתן לשלוח לחתימה מקוונת. ניתן בקלות להשתמש בשירותים אלה כדי לחתום על מגוון מסמכים הדורשים חתימה אלקטרונית.

לאחר שתסיים ליצור את המסמך, תוכל לשלוח אותו לנמען דרך DocuSign. חתימת מסמכים תישמר לחשבון שלך כקובץ PDF. אתה יכול גם לשלוח אותם לאחרים באמצעות דוא "ל. אתה אפילו יכול לשלוח אותם דרך קישור. אם ברצונך לשלוח אותם ליותר מנמען אחד, תוכל להוסיף רשימת נמענים ב ־ DocuSign עבור כל אחד מהם. באפשרותך לשנות רשימה זו על ידי שינוי הגדרות ההודעה בדף הפרופיל של כל אחד מהנמענים.

SignWell היא פלטפורמת חתימה מקוונת חופשית, ונועדה לנוחיות החותם. SignWell מאבטח מסמכים באמצעות חיבור SSL מוצפן. אין צורך בסיסמה, ואתה יכול לשלוח מסמכים למקבלים מרובים. החתימות שהופקו על ידי SignWell תואמות את חוקי חתימת ארה "ב והן חוקיות לחלוטין. ברגע שנחתם, תקבל את המסמך האלקטרוני באמצעות דוא "ל. יש גם יתרונות נוספים בסימן. באפשרותך לייבא מסמכים ישירות מדרופבוקס או דוא "ל. אתה יכול גם לייבא מסמכים ממקורות נייר, כמו דרך תמונה. SignWell יכול לשלוח מסמכים למספר אנשים ברשת שלך, ואתה יכול לעקוב אחר ההתקדמות שלהם.

התהליך קל, ואתה יכול לשלוח את המסמך שלך כמצורף למקבל שלך באמצעות Adobe Acrobat. Adobe Fill & Sign גם מאפשר לך לערוך את המסמך טקסט וחתימה, והוא שומר את המסמך אוטומטית להתקן שלך. לאחר חתימה על המסמך, תוכל לענות לדוא "ל שלך איתו, או לשמור אותו לכונן הקשיח שלך. באפשרותך גם לשמור אותו לתיקייה הנקראת ”Adobe Acrobat”.

בעזרת אפליקציית חתימה אלקטרונית, תוכלו לחתום בוודאות על מסמכים ברשת תוך שניות ספורות. אתה יכול אפילו להטמיע אפשרויות חתימה במסמכים שלך. זה מאוד נוח לשלוח מסמכים באינטרנט והוא תואם ל-PCI DSS, GDPR, HIPAA ו-SOC 2 Type II. כל היתרונות האלה הופכים את eSignature לכלי נהדר לעסקים וליחידים כאחד.

פרטים נוספים: papertrail.co.il/